Click here for the English Version of this blog!

joi, 11 noiembrie 2010

Restaurare poze vechi, rupte, indoite sau patate

In aceasta seara voi inaugura o noua rubrica pe acest blog. Tine de editarea fotografiilor. Fie ca sunt vechi sau noi ii astept pe toti cei care vor sa repare poze sa apeleze la serviciile mele. Nu exista un pret fix, totul va fi stabilit la momentul respectiv. Mai jos voi pune mai multe exemple pentru a vedea despre ce e vorba. Prea multe cuvinte nu sunt de spus. Sa vedem pozele:

Poza 1: Este vorba de o poza veche, indoita unde au ramas urme albe:
Poza restaurata arata in felul urmator:


Poza 2: Este vorba de acele clasice urme albe lasate de aparatele vechi de pozat. Desi ele dau impresia cea mai puternica de "vechi" eu le-am eliminat doar pentru o simpla demonstratie.
Poza restaurata este aceasta: 
In urmatoarele doua poze sunt exemple clasice de poze rupte, una color si alta alb-negru.

De remarcat petele urate din poza colorata de pe costumul mirelui si al barbatului din stanga:


Alte exemple: 
Pozele originale:

Pozele restaurate sunt urmatoarele:

Fiind vorba de poze personale, din familia mea, mi-am permis sa umblu putin si la culori. Insa nu e mereu obligatoriu sa fac asta, doar la cerere.

Toate lucrarile personale le voi pune in aceasta rubrica, ele sunt cu scop informativ si un punct de plecare pentru alegerea dumneavoastra in a va restaura pozele vechi, rupte, indoite si patate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu